NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Skąd się biorą pozycje Twojej strony?

2016-08-12 16:31:17

Pozycje, które w zasadzie niewiele przynoszą

Najwyższe lokaty w wyszukiwarce są jedynie drogą do sukcesu. Niezależnie od Twojej specjalności, dorobkiem owym będzie pozyskanie ruchu na Twojej stronie. Uzyskanie jak największej sumy odwiedzających witrynę. Możesz być na czołowym miejscu na frazy nie specjalnie popularne, a w efekcie nie zbudować ruchu takiego jak niższe pozycje na zapytania niezwykle znane.

Przyczyny ruchu na witrynie www

Odwiedzający mogą trafiać do Ciebie z wielu źródeł. Wyjąwszy przeglądarkę www są wejścia odpłatne z AdWords, przejścia z mediów społecznościowych, a także pozostałych linków np. fora internetowe, a na końcu wejścia bezpośrednie. Te mogą mieć miejsce tylko wtedy, jak ktoś zna Twoją stronę. Każdy z kierunków jest obliczalny. Dostęp do bieżących danych otrzymasz po założeniu konta w Google Analytics oraz związaniu z nimi Twojej strony. Podział na niniejsze kanały to informacje mocno ogólne, ale po nich łatwo poznać, czy seo witryny spowodowało efekty w formie ruchu z wyszukiwarki.

Skoro nie badasz każdego dnia kondycji swojej strony, to powinieneś to uczynić przynajmniej okresowo wykorzystując kolejne możliwości, któe otrzymujemy og Google, a mianowicie Search Console. Informacji jest tam dużo, jednakże pośród nich znacznie bardziej rozbudowana statystyka przeszukiwania powinna przykuć Twoją uwagę. Zdobędziesz wiele podpowiedzi, na które frazy kluczowe Twoja strona będzie wysoko w wyszukiwarce oraz sprawdzisz regularność klikania w wynikach wyszukiwania. Co ważkie, należy poznać jeszcze statystyczne dane źródłowe za minione trzy miesiące. W rezultacie pozwoli to Tobie obserwować wzrosty oraz przeciwdziałać spadkom.

Jak wydobyć słowa pod SEO 

Niemal każdy klient bada sieć używając włąsnego języka i możesz nam wierzyć, iż skala pytań w Wyszukiwarce jest niesamowita. Możemy je rozdzielić na te powszechnie wybierane, które dla którejkolwiek dziedziny można precyzyjnie określić oraz te o minimalnej częstości wyszukiwania. Te ostatnie, z racji na dużą liczbę rozmaitych fraz także warto brać pod obserwację w ramach planowanych działań SEO pod tzw. „długi ogon”. Kryją się w tej grupie słowa kluczowe składające się z kilku słówek oraz mniej oczywiste konfiguracje. Łącznie obejmują one jednak niezwykle istotną pulę wejść.

Rozplanowując pozycjonowanie musisz określić dokładnie najistotniejsze dla Twojej firmy słowa kluczowe. Nie należy hamować się tutaj do osobistych preferencji i wyobrażeń o internecie. Zwłaszcza gdy masz na uwadze powyżej opisaną różnorodność. Warto zaczerpnąć z pewnego programu Google, który pozwala na ustalenie częstotliwości zapytań w sieci – http://adwords.google.pl/keywordplanner. Narzędzie na podbudowie Twoich pomysłów wytypuje comiesięczną wartość zapytań w internecie. Co najistotniejsze, nadrzędzie to pomoże Ci rozszerzyć dobór słów kluczowych pod pozycjonowanie proponując dodatkowe godne uwagi. Statystyki nie oszukują i wprawdzie możesz się zdumieć widząc o co i jakże pytają klienci, to nie pozostaje Ci nic innego jak zastosować otrzymaną wiedzę dla sukcesu Twojej firmy.

Nadciągają lepsze czasy dla Twojego biznesu

Skoro już rozumiesz preferencje internautów wówczas potencjalnie sprawniej będzie nam kierować bądź śledzić wyniki pozycjonowania. Nie należy się cieszyć z topów skoro nie przekładają się one na duży ruch na witrynie. Silniejsi o statystyki umiemy efektywnie poprawiać witrynę i jest to start do każdego skutecznego pozycjonowania. Skoro potrafisz śledzić przyczyny i kierunki ruchu na stronie, wówczas umiesz też przeanalizować postępowanie klientów  na stronie  i przeprowadzić jej optymalizację celem zatrzymania ich w witrynie, a finalnie konwersji. Jeżeli klienci Cię odwiedzają, lecz komórka milczy oraz na skrzynce mailowej wiadomości brak, to przesłanka, że istnieje także sporo sposobności do udoskonalenia strony.

Znaczące pozycje to aspekt, który powinien Cię wprowadzić do celu jakim będą telefony, spotkania, a w rezultacie konwersje. Potrafisz sobie pomóc także w realu pytając swoich klientów o sposoby dotarcia do Ciebie. Mierz wszystko co może być mierzalne, bo to zoptymalizuje Twoje nakłady.

Artykuł powstał przy współpracy z Pozycjonowanie Toruń & Audyty SEO

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: